مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-13اقتصادي

13 سال گذشت؛ زندان جدید کاشمر به سرانجام نرسید


زندان 65 ساله کاشمر سال هاست که به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهر و همچنین منطقه مسکونی مشکلات بسیاری برای مردم این منطقه ایجاد کرده و اعتراضات اهالی را به دنبال داشته است.

- هرچند غیراستاندارد بودن زندان فعلی به لحاظ فیزیکی، واقع شدن در منطقه مسکونی، شلوغی پیاده روی مقابل زندان و بوی فاضلاب موجب شد تا در سفر استانی سال 1387 رییس جمهور به خراسان رضوی احداث زندان جدید کاشمر یکی از مصوبات و رهاوردهای سفر باشد و زمین آن در اردیبهشت سال 90 تحویل پیمانکار شد، اما پروژه ای که قرار بود توسط راه و شهرسازی در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد، اکنون پس از گذشت 13 سال فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از سویی ساکنینی که در اطراف زندان فعلی کاشمر زندگی می کنند همچنان گلایه مند معضلات و مشکلات موجود هستند.

زندان جدید کاشمر که سال هاست به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره رها شده است نه تنها تاکنون بسیاری از میلگردهای آن را به سرقت برده اند بلکه بتن اجرا شده آن نیز رو به فاسد شدن بوده و عملاً استانداردهای خود را به مرور دارد از دست می دهد.

طرح انتقال زندان کاشمر به خارج از محدوده شهر ازجمله مطالبات جدی و به حق شهروندان این شهر است که با وجود قول های متعدد اما حدود 13 سال است که همچنان بی پاسخ باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 سال گذشت؛ زندان جدید کاشمر به سرانجام نرسید

13 سال گذشت؛ زندان جدید کاشمر به سرانجام نرسید