مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-05پزشكي

افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمات رسانی است


سرپرست فرمانداری تالش با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات و زیرساخت های بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمات رسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرامرز مرجانی امروز شنبه در بازدید از بیمارستان شهید نورانی تالش، اظهار کرد: بیمارستان شهید نورانی در ارائه خدمات درمانی در غرب گیلان پیشتاز است.

وی با اشاره به کسب عنوان درجه یک اعتباربخشی ملی بیمارستان ها توسط بیمارستان شهید نورانی این موفقیت را دستاورد بسیار مهمی برای توسعه خدمات درمانی برشمرد و افزود: این موفقیت ارزشمند با تلاش و همراهی شبانه روزی پرسنل خدوم بیمارستان به دست آمده است و این مسیر پرشتاب باید ادامه داشته باشد سرپرست فرمانداری تالش به برخی از مشکلات و چالش های حوزه درمان این شهرستان اشاره و اضافه کرد: رفع کاستی ها و چالش های بهداشت و درمان در تالش نیازمند نگاه ویژه علوم پزشکی گیلان است.

مرجانی با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات و زیرساخت های بهداشت و درمان در تالش بیان کرد: افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمت رسانی است، که انتظار می رود با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد افزایش امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در این مجموعه درمانی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمات رسانی است

افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمات رسانی است