مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-07سياسي

عـاشـورا، سـرفـصـل امـیـدواری


شماره شصت ودوم نشریه دانشجویی «حیات»؛ گاهنامه فرهنگی اجتماعی هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف، با موضوع «عشق حسین، میراث پدری» منتشر شد.

- شماره شصت ودوم نشریه دانشجویی حیات ؛ گاهنامه فرهنگی اجتماعی هیات الزهرا دانشگاه صنعتی شریف، با موضوع عشق حسین، میراث پدری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، سفر پرتلاطم عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که به قلم محمدحسین ملکی نوشته است.

از رنجی که می بریم ، عاشورا، سرفصل امیدواری ، آن آشنا کرد.

، معماری رویاها ، آقای کارگزار ، رفاقت بین المللی ، بشنو سوز سخنم و بر من لباس نوکری ام را کفن کنید از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

محمد حسین ملکی ـ سردبیر نشریه حیات در بخشی از مطلب سرمقاله نوشته است: بیایید باهم همسفر شویم به سوی مشهد طی این مسیر با انواع و اقسام صحنه های متفاوت مواجه می شویم از بیابان های خشک و بی آب و علف گرفته تا دشت و رود و جنگل و کوهستان های سرسبز و زیبا، اگر ما از قبل طریق سیر این مراحل را ندانیم و حرکت را شروع کنیم، تا وقتی از کنار مناظر زیبا عبور می کنیم سرخوشیم و خوشحال از دیدن آنها.

اما امان از وقتی که برسیم به بیابانی طولانی که تا چشم کار می کند فقط خار است و شن اوضاع زمانی بدتر می شود که آبی هم در بساط نداشته باشیم و مجبور باشیم با تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عـاشـورا، سـرفـصـل امـیـدواری

عـاشـورا، سـرفـصـل امـیـدواری