مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 19:102023-07-24سياسي

ماه محرم فرصت مناسبی برای تقویت و گسترش فرهنگ دینی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای تقویت و گسترش فرهنگ دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی عصر دوشنبه در مراسم سوگواره احلی من العسل در بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت تاسوعا و عاشورا حسینی، اظهار داشت: سوگواره احلی من العسل همزمان با سراسر کشور در راستای پاسداشت رشادت های قاسم ابن الحسن علیه السلام در شهرهای استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با هدف ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت برگزار شده است گفت: همزمان با مرکز استان در 18 اداره و منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر این مراسم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: تجدید بیعت نوجوانان با حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام از اهداف برگزاری سوگواره احلی من العسل است.

وی افزود: در بندر بوشهر 200 تن از دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی به نمایندگی از دیگر دانش آموزان در سوگواره احلی من العسل شرکت کرده اند.

موحدی بیان کرد: بخشی از فعالیت ها در مدارس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ معنویت و دینی و مذهبی است که برگزاری سوگواره احلی من العسل به آشنایی دانش آموزان برای زندگی بهتر کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم فرصت مناسبی برای تقویت و گسترش فرهنگ دینی است

ماه محرم فرصت مناسبی برای تقویت و گسترش فرهنگ دینی است