مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-12اجتماعي

فراغتِ تابستانه در سایه سارِ مسجد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در دو هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان زمینه شناسایی و پرورش استعداد حدود 350 هزار نوجوان اصفهانی با تاکید بر معنویت، تربیت و فرهنگ فراهم شده است.

روزهایِ گرم تابستان، تجربه ای ناب اما ماندگار برای نوجوانان رقم می زند.

وقتی که قدم در مسجد می گذارند و در کانون های فرهنگی و هنری با سه ضلعِ مثلثِ شخصیت ساز یعنی معنویت، فرهنگ و آموزش مأنوس می شوند.

فضایی معنوی با تنوع فعالیتی اما کمتر شناخته شده برای خانواده ها که می تواند نه تنها تابستان که در طول سال، روزهای فراغت متفاوت و شیرینی را برای فرزندان به ارمغان آورد و از طرفی استعدادهایِ ناشناخته شان را شناسایی و پرورش دهند.

 اصفهان طلایه دارِ راه اندازیِ کانون های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد با قدمتی بیش از 30 سال در فضای فرهنگی کشور فعال است و عمده برنامه های آن بر بستر مساجد در محله های مختلف است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان مهم ترین کارکرد این مراکز را شناسایی و پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری نوجوانان می داند و می گوید: استان اصفهان با حدود دو هزار کانون فرهنگی هنری، بیش از هزار و 300 کتابخانه، 439 گروه سرود، 269 گروه نمایش، 144 گروه فیلم سازی و 495 گروه هنر های تجسمی به لحاظ شاخص های کمی و کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراغتِ تابستانه در سایه سارِ مسجد

فراغتِ تابستانه در سایه سارِ مسجد