مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-26سياسي

رضازاده: وزارت دفاع به پیشرفت های چشمگیری در حوزه سایبری دست پیدا کرده است


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که وزارت دفاع پیشرفت های بسیار چشمگیری در حوزه تقویت سایبری داشته است.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که وزارت دفاع پیشرفت های بسیار چشمگیری در حوزه تقویت سایبری داشته است.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اخیرا کمیسیون جلسه ای با سردار طلایی نیک معاون پارلمانی وزارت دفاع و سردار ابوالحسن معاون هماهنگی، امور سایبری وزارت دفاع برگزار کرد تا در جریان آخرین یافته ها و اقدامات وزارت دفاع درباره فعالیت های سایبری در فضا، هوا و آب و واحدهای نیروی دریایی، زمینی و هوایی وزارت دفاع قرار گیرد.

وی افزود: طبق توضیحات ارائه شده پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده و وزارت دفاع توانسته برای تقویت فنون سایبری در این وزارتخانه و سازمان های زیرمجموعه اش به پیشرفت بسیار چشمگیر و قابل قبولی دست پیدا کند.

رضازاده با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی به زودی از فناوری های سایبری وزارت دفاع بازدید می کند، گفت: این فناوری توسط مهندسان و دانشمندان این وزارتخانه تهیه شده است که می توان این فناوری را در اختیار کشورهای دوست و همسایه هم قرارداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضازاده: وزارت دفاع به پیشرفت های چشمگیری در حوزه سایبری دست پیدا کرده است

رضازاده: وزارت دفاع به پیشرفت های چشمگیری در حوزه سایبری دست پیدا کرده است