مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-28سياسي

جهاد تبیین زینب (س) دشمنان اسلام را رسوا کرد


بعد از واقعه عاشورا، جهاد تببین حضرت زینب (س) باعث شد تا دروغ دشمنان آشکار شده و رسوا شوند.

- زنجان-امام جمعه زنجان گفت: بعد از واقعه عاشورا، جهاد تببین حضرت زینب (س) باعث شد تا دروغ دشمنان آشکار شده و رسوا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی و با یادآوری اینکه عاشورا روزی است که درس های زیادی را به انسان ها یادآور شده و هر انسان وارسته و آزاده ای باید از این واقعه درس بگیرد، اظهار کرد: بدون شک یکی از درس هایی که عاشورا به ما ارزانی داد، ارتقای بصیرت بود که این خود، دشمن شناسی را در ما افزایش می دهد.

وی با اشاره به اینکه بعد از واقعه عاشورا، این حضرت زینب (س) بود که با جهاد تبیین خود توانست دروغ دشمنان را آشکار کرده و همه آن ها را رسوا کند، افزود: دشمن در تلاش بود تا با دروغ پردازی نسبت به آنچه که در واقعه عاشورا رخ داده است، کربلا را به معنای واقعی کلمه در کربلا دفن کند اما نقش آفرینی میراث داران واقعه عاشورا با جهاد تببین حضرت زینب (س) ماندگار شد.

خطیب نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه باید از تجربه تاریخی استفاده کرده و همواره در راه خیر و درست قدم بگذاریم تا عاقبت گمراهان نصیب مان نشود، خاطرنشان کرد: مهم ترین درسی که یک انسان می تواند در طول زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین زینب (س) دشمنان اسلام را رسوا کرد

جهاد تبیین زینب (س) دشمنان اسلام را رسوا کرد