مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-16اقتصادي

نمی شود پزشکان را مدام به دادگاه برد!


رییس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: با توجه به اینکه حق ویزیت با قوانین مصوب افزایش پیدا نکرده و شرایط موجود اقتصادی نادیده گرفته شده است، - سازمان نظام پزشکی در پی بروز تخلفاتی از سوی پزشکان همدانی؛ نمی شود پزشکان را مدام به دادگاه برد! ایسنا/همدان رییس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: با توجه به اینکه حق ویزیت با قوانین مصوب افزایش پیدا نکرده و شرایط موجود اقتصادی نادیده گرفته شده است، قابلیت اجرایی آن کاسته می شود.

دکتر علیرضا مدرکیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شورای عالی بیمه مصوبه 40 درصدی برای افزایش تعرفه های پزشکی داشت اما مبلغی ابلاغی 25 درصد رشد داشت بنابراین در جایی که مصوبات قانونی اجرا و واقعیت های موجود در نظر گرفته نمی شود، تخلفات افزایش می یابد.

وی افزود: قانون زمانی اجرا خواهد شد که مطابق با واقعیت های جامعه باشد و در جایی که قانون نادیده گرفته می شود، نباید انتظار داشت مطابق قانون عمل کنند و کار به جایی کشیده می شود که دائما عده ای شاکی و عده ای دیگر متهم هستند و نتیجه بررسی براساس شرایط موجود است به طوریکه محکوم کردن پزشک در تک تخصص رشته ای خاص ایجاد هزینه زیاد است اما راهکاری که مشکل را برطرف کند تصویب قوانین با ضوابط موجود و در نظر گرفتن جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی شود پزشکان را مدام به دادگاه برد!

نمی شود پزشکان را مدام به دادگاه برد!