مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-26بين الملل

فضانوردان «آرتمیس 2» چگونه برای ماموریت ماه آماده می شوند؟


اولین فضانوردانی که در 52 سال اخیر قرار است به مرز ماه سفر کنند، تنوع قابل توجهی را در آموزش خود دارند و مراحل گوناگونی را پشت سر می گذارند تا برای این ماموریت آماده شوند.

- فضانوردان آرتمیس 2 چگونه برای ماموریت ماه آماده می شوند؟ اولین فضانوردانی که در 52 سال اخیر قرار است به مرز ماه سفر کنند، تنوع قابل توجهی را در آموزش خود دارند و مراحل گوناگونی را پشت سر می گذارند تا برای این ماموریت آماده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، چهار فضانورد ماموریت آرتمیس 2 (Artemis 2) که قرار است در نوامبر 2024 به سمت ماه بروند، یک زن، یک شخص رنگین پوست و یک کانادایی را نیز شامل می شوند.

در میان آنها، افرادی حضور دارند که با کپسول دراگون (Dragon) شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) و فضاپیمای سایوز (Soyuz) روسیه سفر کرده اند، به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) رفته اند، با لباس های فضایی در پیاده روی های فضایی حضور داشته اند و با ده ها نوع هواپیما پرواز کرده اند.

تجربه شغلی جمعی آنها شامل بازدید از جنوبگان و سنای آمریکا، ماموریت های جنگی و فرود آمدن روی هواگرد ناوپایه است.

اکنون این گروه چهارنفره شامل رید وایزمن (Reid Wiseman)، ویکتور گلاور (Victor Glover)، کریستینا کخ (Christina Koch) از ناسا و جرمی هانسن (Jeremy Hansen) از آژانس فضایی کانادا عمیقا در حال آموزش دیدن برای مأموریت خود به دور ماه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضانوردان «آرتمیس 2» چگونه برای ماموریت ماه آماده می شوند؟

فضانوردان «آرتمیس 2» چگونه برای ماموریت ماه آماده می شوند؟