مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-22سياسي

نایب رییس مجلس: مشخص نیست افزایش نمایندگان به این دوره انتخابات برسد


حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک در پاسخ به این سوال که آیا افزایش تعداد نمایندگان مجلس به انتخابات اسفندماه می رسد، اظهار کرد: بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان روندی طولانی را می طلبد و اینکه آیا این افزایش به انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی برسد یا خیر مشخص نیست.

وی تصریح کرد: در صورتی که این طرح در مجلس به تصویب برسد، تعداد نمایندگان استان از هفت به هشت نفر افزایش می یابد و حوزه انتخابیه کمیجان و خنداب با یک نماینده مستقل صاحب کرسی در بهارستان خواهد شد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مصوبات نشست مجمع نمایندگان استان با وزیر علوم گفت: در این نشست وزیر علوم با راه اندازی دانشکده پرستاری در سه رشته های پرستاری، و فوریت های پزشکی و مامایی، ایجاد دانشگاه فنی حرفه ای در دلیجان، اختصاص مبلغ 4میلیارد تومان به دانشگاه دولتی محلات، جذب 9 نفر هیات علمی در دانشگاه محلات موافقت کرد.

 سلیمی همچنین از اختصاص اعتبار به منظور احداث استخر آموزش و پرورش محلات خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته 4 میلیارد تومان به منظور احداث این استخر و پنج میلیارد تومان به منظور احداث سالن شهید سلیمانی اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: مشخص نیست افزایش نمایندگان به این دوره انتخابات برسد

نایب رییس مجلس: مشخص نیست افزایش نمایندگان به این دوره انتخابات برسد