مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-15سياسي

هدف واقعه تروریستی شیراز پروژه القای ناامنی در ایران است


خانواده شهدای ترور کشور در بیانیه ای هدف واقعه تروریستی شیراز را پروژه القای وجود ناامنی در ایران عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خانواده شهدای ترور کشور به دنبال واقعه تروریستی شاهچراغ شیراز بیانیه ای صادر و هدف واقعه تروریستی شیراز را پروژه القای وجود ناامنی در ایران عنوان کردند.

مشروح متن این بیانیه به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر دست تروریست های مورد پشتیبانی منطقه ای و فرامنطقه ای، ملت ایران و مقدسات جامعه مسلمان را در حرم اهل بیت (علیهم السلام) در شیراز نشانه گرفت و دل های سوگوار بر سبط پیامبر اسلام (ص) را در ماه محرم به درد آورد.

در حالی که هنوز یک سال از واقعه تروریستی تلخ سال گذشته حرم حضرت شاهچراغ شیراز توسط تکفیری های ضد اسلام نگذشته است بار دیگر، تروریست های هتاک که نه مقدسات اسلامی و نه جان های مردم مسلمان و موحد برای آنان ارزشی ندارد، با حمله به حرم، عمق جهالت خود و بیگانگی خود از تعالیم رحمانی و جهان شمول اسلام را نشان دادند.

تردیدی نیست که تروریست های مورد پشتیبانی، به عنوان پیاده نظام کشورها و نیروهای متخاصم با ایران، تلاش می کنند تا با ارتکاب چنین جنایاتی، علاوه بر اینکه بر ناتوانی و ناکامی خود در تحقق شعارهای فریبکارانه سال های اخیر سرپوش بگذارند، پروژه القای وجود ناامنی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف واقعه تروریستی شیراز پروژه القای ناامنی در ایران است

هدف واقعه تروریستی شیراز پروژه القای ناامنی در ایران است