مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-17سياسي

برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خالی از سکنه شدند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از روستاهای این استان به دلیل تنش آبی خالی از سکنه شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از روستاهای این استان به دلیل تنش آبی خالی از سکنه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در دیدار معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو افزود: این استان با مشکلات عدیده ای در حوزه آبرسانی مواجه شده که در این خصوص نیازمند عزم و اراده جدی است.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد برخوردار از 10 درصد آب کشور است، اظهارکرد: در تمام نقاط استان رودخانه و چشمه زار وجود دارد اما مردم در اغلب مناطق و روستاها با تنش آبی مواجه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از روستاها به دلیل تنش آبی خالی از سکنه شدند، خاطرنشان کرد: جلسه ای در تهران پیرامون وضعیت آب شرب استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته و افراد صاحب نظر و صاحب اختیار ملی دعوت شوند؛ از استان هم در این جلسه حاضر می شویم تا یکبار برای همیشه مشکل تنش آبی استان حل شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی به بخش آب استان اختصاص داده شد، تصریح کرد: در سفر رییس جمهور به استان 13 هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های استان اعتبار اختصاص داده شد که بیشتر این مبلغ در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خالی از سکنه شدند

برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خالی از سکنه شدند