مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-10اقتصادي

15 واحد تولیدی اردبیل به باشگاه هزار نفری می پیوندد


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: 15 مجموعه تولیدی و اقتصادی اردبیل در 2 سال پیش رو به جمع باشگاه های هزارتایی در حوزه اشتغال می پیوندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر عبداللهی شامگاه پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اظهار کرد: ما با سه عرصه مهم صنعت، معدن و تجارت روبه رو هستیم که استان اردبیل در هر سه حوزه دارای ظرفیت های بی نظیر است.

وی تصریح کرد: در عرصه تجارت 112 اتحادیه، 54 هزار واحد صنفی با اشتغال 134 هزار نفر در استان اردبیل فعال هستند که حجم عظیمی از اشتغال و رونق اقتصادی را رقم زدند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل به رشد 23 درصدی صادرات در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در افق پیش رو افزایش 30 درصدی صادرات در استان اردبیل هدف گذاری شده و محور توسعه واحدهای صنعتی نیز تولید محصولات صادرات محور است.

عبداللهی ظرفیت ذخایر معدنی استان را بی نظیر و دارای ارزش افزوده بالا اعلام کرد و افزود: تاکید استاندار اردبیل بر تعیین تکلیف 6 محدوده معدنی است تا هر چه سریع تر شاهد راه اندازی واحدهای فرآوری صنعتی در استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و با هدف تحقق شعار سال در حوزه رشد تولید شناسایی قوانین مخل کسب و کار در دستور کار قرار گرفته و ما بهبود مستمری را در فضای کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد تولیدی اردبیل به باشگاه هزار نفری می پیوندد

15 واحد تولیدی اردبیل به باشگاه هزار نفری می پیوندد