مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-10سياسي

افتتاح پروژه فیبر نوری گلستان در سفر رییس جمهور/ کار چندساله در 20 روز انجام شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از اتصال فیبر نوری در شهر گرگان و اتمام فاز اول این پروژه در کل شهرهای استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از اتصال فیبر نوری در شهر گرگان و اتمام فاز اول این پروژه در کل شهرهای استان خبر داد.

سید حامد قدس علوی ظهر پنجشنبه 19مرداد ماه 1402 در بازدید از دفتر ایسنای گلستان و در گفت وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که به روز خبرنگار موسوم شده، اظهار کرد: پروژه فیبر نوری یکی از پروژه های بزرگ در شهر گرگان است که با همکاری و تعامل شهردار گرگان اجرا و در کمتر از یک ماه 160 کیلومتر حفاری در شهر گرگان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه فاز اول (حفاری و کابل کشی فیبر نوری) و فاز دوم (رهاسازی و اتصال فیبر) در شهر گرگان به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه را در سفر ریاست جمهور به استان گلستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با بیان اینکه پروژه فیبر نوری در 14 شهرستان و 35 شهر استان گلستان اجرا می شود، گفت: در حال حاضر فاز اول پروژه فیبر نوری از مجموع 35 شهر در 33 شهر انجام شده و فقط در شهرهای گنبدکاووس و بندرگز باقی مانده است که تا ابتدای شهریور به پایان خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه فیبر نوری گلستان در سفر رییس جمهور/ کار چندساله در 20 روز انجام شد

افتتاح پروژه فیبر نوری گلستان در سفر رییس جمهور/ کار چندساله در 20 روز انجام شد