مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-06سياسي

«خبرگزاری فارس» مورد وثوق دوستان و خار چشم دشمنان است


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: جنگ امروز، جنگ رسانه است و خبرگزاری فارس در این عرصه یکی از موفق ترین رسانه ها بوده و مورد وثوق دوستان و خار چشم دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیدعلی قاسم زاده عصر امروز در جریان بازدید از خبرگزاری فارس قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران به سبب نوع آگاهی بخشی و دغدغه ای که برای اصلاح امور دارند به نوعی در حساس ترین و در عین حال، مورد عنایت ترین شغل فعالیت دارند و خداوند به نگاهی که می تواند آگاهی بخشی ایجاد کند و اصلاح گر باشد، قطعاً کمک می کند.

وی افزود: جنگ امروز، جنگ رسانه است و در جنگ های شناختی که همیشه در فضای رسانه ای اتفاق می افتد، نقش رسانه های جمهوری اسلامی برجسته می شود و بر این اساس خبرگزاری فارس یکی از موفق ترین رسانه های این عرصه بوده و مورد وثوق دوستان و خار چشم دشمنان است.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین ادامه داد: یکی از دلایل اینکه در عرصه رسانه تاکنون نتوانسته ایم آنچنان که شایسته است موفق شویم، عدم حمایت های لازم از فضای رسانه ای در بعد استانی، ملی و بین المللی است که می توان این موضوع را ضعف عمده ما مسوولان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خبرگزاری فارس» مورد وثوق دوستان و خار چشم دشمنان است

«خبرگزاری فارس» مورد وثوق دوستان و خار چشم دشمنان است