مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-06سياسي

اشتغال 8 هزار مددجو در سال جاری هدف گذ اری شده است


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 43 هزار و 400 خانوار در قالب 89 هزار نفر در استان اردبیل از خدمات متنوع کمیته امداد بهره مند هستند و امسال هدف گذاری کمیته امداد استان اردبیل ایجاد اشتغال برای هشت هزار مددجو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین نژاد شامگاه امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 43 هزار و  400 خانوار در قالب 89 هزار نفر در استان اردبیل از خدمات متنوع کمیته امداد بهره مند هستند و 11 درصد جمعیت استان و 7 درصد خانوارها در  اردبیل تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی افزود: باتوجه به سرانه پایین درآمدی و معیشتی مردم این استان در مقایسه با سایر استان ها در مقابل این مشکلات و نارسایی ها، رسالت سنگین توانمندسازی خانواده های نیازمند را بر عهده داریم که در دو بخش مسکن و اشتغال اقدامات مهم و اساسی آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: امسال پیش بینی می کنیم با منابع استانی در حوزه اشتغال برای پنج دهک پایین جامعه بتوانیم 900 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و کارآفرینی پرداخت کنیم که سال گذشته 5 هزار و 400 فرصت شغلی به همت کمیته امداد ایجاد شد که امسال هدف گذاری کمیته امداد استان اردبیل ایجاد اشتغال برای هشت هزار مددجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 8 هزار مددجو در سال جاری هدف گذ اری شده است

اشتغال 8 هزار مددجو در سال جاری هدف گذ اری شده است