مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-27بين الملل

آمریکا خواستار آزادی فوری رییس جمهور نیجر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز (پنجشنبه) خواستار آزادی فوری «محمد بازوم» رییس جمهور نیجر شد که در پی کودتای گارد ریاست جمهوری در این کشور افریقایی بازداشت شده است.

- وزیر امور خارجه ایالات متحده خواستار آزادی فوری رییس جمهور نیجر شد که در پی کودتای گارد ریاست جمهوری این کشور آفریقایی بازداشت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز (پنجشنبه) خواستار آزادی فوری محمد بازوم رییس جمهور نیجر شد که در پی کودتای گارد ریاست جمهوری در این کشور افریقایی بازداشت شده است.

رسانه ها شب گذشته گزارش کردند که نیرو های گارد ریاست جمهوری نیجر روز گذشته (چهارشنبه)، محمد بازوم را داخل کاخ ریاست جمهوری بازداشت کردند و خودرو های نظامی نیز تمامی ورودی های کاخ ریاست جمهوری نیجر را مسدود کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، بنا بر گفته گروهی از سربازانی که ظاهراً اواخر شب گذشته درست ساعاتی پس از آن که بازوم را در کاخ ریاست جمهوری تحت بازداشت قرار دادند، در تلویزیون ملی این کشور غرب آفریقا ظاهر شدند، محمد بازوم از قدرت برکنار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خواستار آزادی فوری رییس جمهور نیجر شد

آمریکا خواستار آزادی فوری رییس جمهور نیجر شد