مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-05ورزشي

درخشش وزنه بردار زنجانی در هند


دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: وزنه بردار زنجانی در رده نوجوانان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات آسیایی شد.

- ایسنا/زنجان دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: وزنه بردار زنجانی در رده نوجوانان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات آسیایی شد.

مرتضی مبارکی در گفت وگو با ایسنا، درباره افتخارآفرینی نوجوان زنجانی در مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان آسیا، اظهار کرد: همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا در هند، نماینده نوجوان زنجانی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

وی افزود: حمیدرضا محمدی تنها از شهرستان خدابنده در دسته 102+ با مهار وزنه 158 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 192 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع 350 کیلوگرم موفق به کسب سه مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا شد.

این مسئول تصریح کرد: تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شده است و موفق شده بالاتر از تیم های ازبکستان و هندوستان بر سکوی قهرمانی قدم بگذارد.

دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان خاطرنشان کرد: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در اصفهان در 28 مرداد و مسابقات قهرمانی جهان عربستان در رده سنی بزرگسالان که در شهریور ماه برگزار خواهد شد از مسابقاتی هستند که به زودی شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش وزنه بردار زنجانی در هند

درخشش وزنه بردار زنجانی در هند