مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-17اقتصادي

جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست


مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب ها مصون نمی مانند.

مجتبی نظری این اظهارات را در نشست خبری با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی کروز بیان کرد که در حاشیه هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو برگزار شد.

نظری در ادامه با تاکید بر اینکه جایگاه کروز در صنعت قطعه سازی ایران قابل چشم پوشی نیست، گفت: کروز بالغ بر 14 هزار نیروی مشغول به کار دارد که نمی توان از اهمیت این مجموعه در اشتغالزایی چشم پوشی کرد.

وی در همین رابطه یادآور شد: کروز با سرعت خود را توسعه می دهد و اکنون با سه سایت قطعه تولید می کند و این شرکت قصد دارد در برنامه توسعه خود تا 70 درصد قطعات خودرو را داخلی سازی کند.

مدیر ارتباطات شرکت کروز، در رابطه با واحد خودکفایی افزود: در این نمایشگاه گوشه ای از دستاوردهای واحد خودکفایی در سال 1401 گزارش شده است.

جلوگیری از خروج 6 میلیون یورو و وارد کردن صدها کارگاه کوچک تولیدی به چرخه ارزش افروده و تامین قطعات تنها بخشی از ثمرات این واحد است که مورد توجه بازدید کنندگان، سیاستگذاران اقتصادی و صنعتی و.

قرار گرفت.

وی در همین رابطه افزود: طراحی واحد خودکفایی در شرکت کروز نشانه روحیه ضدانحصاری این شرکت است چرا که سیاست کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست

جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست