مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:252023-07-24فرهنگي

تجربه های ادریس البا از «هواپیما ربایی»/ راز سس آقای بازیگر چیست؟


ادریس البا که در «های جک» یا «هواپیما ربایی» در نقش یک قهرمان غیرمعمول ظاهر شده می گوید آماده بازی دوباره در نقش این شخصیت است.

- ادریس البا که در های جک یا هواپیما ربایی در نقش یک قهرمان غیرمعمول ظاهر شده می گوید آماده بازی دوباره در نقش این شخصیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ادریس البا در سریال جدید اپل تی وی پلاس با عنوان هواپیما ربایی در نقش سم نلسون مذاکره کننده ارشد شرکتی ظاهر شده که وقتی هواپیمای او در حال پرواز توسط گروهی از جنایتکاران بی رحم ربوده می شود، خود را در چشم توفان می بیند.

البا همچنین تهیه کننده این برنامه هم hست که در کمپانی تولید وی ساخته شده است.

این پروژه نتیجه قرارداد این بازیگر با اپل است که سال 2020 منعقد شد.

البا که پیش از شروع نمایش این سریال در مصاحبه ای در لندن حضور یافت گفت که قرارداد منقضی شده اما او در حال مذاکره برای همکاری مجدد با این استریمر است و احتمال بازگشت او در نقش نلسون هم وجود دارد.

البا گفت: من عاشق اپل هستم و همدیگر را دوست داریم و فکر می کنم دوباره با هم کار خواهیم کرد، اما فعلا به عنوان رسمی در حال شکل دادن به چیزی نیستیم.

خوب است که یک قرارداد تولید داشته باشیم اما محدودیت هایی وجود دارد و من احساس می کنم که به عنوان یک بازیگر بسیار تصادفی و متفاوت فیلم هایم را انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه های ادریس البا از «هواپیما ربایی»/ راز سس آقای بازیگر چیست؟

تجربه های ادریس البا از «هواپیما ربایی»/ راز سس آقای بازیگر چیست؟