مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 06:502023-08-07اقتصادي

افزوده شدن 4 ناحیه صنعتی جدید به شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در دولت سیزدهم 4 ناحیه صنعتی جدید به شهرک ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان افزوده شد .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در دولت سیزدهم 4 ناحیه صنعتی جدید به شهرک ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان افزوده شد .

علیرضا راشکی در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: این نواحی صنعتی شامل زرآباد،بمپور،قصرقند و تفتان هستند که با با تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان افزوده شدند.

وی بیان کرد: با افزوده شدن این 4 ناحیه صنعتی تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی استان به 32 شهرک و ناحیه صنعتی با گستره4606 هکتار رسید.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: با افزوده شده 4 ناحیه صنعتی جدید 180 هکتار زمین به گستره شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزوده شده است که برای 126 هکتار آن فاز عملیاتی برای ایجاد زمین صنعتی تعریف شده است.

راشکی خاطرنشان کرد: از این 4 ناحیه صنعتی، 2 ناحیه صنعتی به زودی به بهره برداری می رسند.

وی افزود: برای ایجاد زیرساخت صنعتی در این نواحی اعتبارات استانی و همچنین محل منابع داخلی شرکت صرف شده است و دو ناحیه صنعتی زرآباد و بمپور از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 4 ناحیه صنعتی جدید به شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

افزوده شدن 4 ناحیه صنعتی جدید به شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان