مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-21اقتصادي

حمایت از 321 واحد اقتصادی نیمه فعال و راکد در مازندران


مدیر صندوق کارآفرین امید مازندران با بیان اینکه با پرداخت بیش از 2هزار میلیارد ریال بیش از 2هزار شغل ایجاد کردیم، گفت: با حمایت از 321 واحد اقتصادی نیمه فعال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدرضا حاتمیصبح امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این صندوق حامی کسب و کارهای خرد و اشتغال آفرین با تمرکز بر روستاها است.

وی افزود: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم بیش از 2هزار و 660 فقره تسهیلات بالغ بر 3هزار و 500 میلیارد ریال با سرانه دست کم دو نفر پرداخت شده است.

مدیر صندوق بیمه کارآفرین مازندران اضافه کرد: این میزان اشتغال زایی بیش از 5هزار و 300 شغل مستقیم و غیرمستقیم  ایجاد کرده و نسبت به مدت مشابه در دولت قبل رشد سه برابری داشته است.

حاتمی تصریح کرد: از ابتدای دولت مردمی صندوق کارآفرینی در بیش از 530 روستا پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 2هزار و 260 میلیارد ریال داشته و مدل پرداخت در 100 روستا در قالب یک روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و صندوق های خرد محلی بوده که موجب مهاجرت معکوس و همچنین اشتغال زایی برای بیش از 2هزار جوان و رشد 10برابری شده است.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات در زمینه های مختلف پرورش گل و گیاه، پرورش لیموترش، پرورش دام و زنبور عسل، صنایع دستی و بوم گردی، سفال گردی، مصنوعات چوبی و سایر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 321 واحد اقتصادی نیمه فعال و راکد در مازندران

حمایت از 321 واحد اقتصادی نیمه فعال و راکد در مازندران