مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-25اقتصادي

اولین بارانداز گل های تزیینی در فارس راه اندازی می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: راه اندازی اولین بارانداز گل های تزیینی شاخه ای به ایجاد زیر ساخت های فنی و ورود فارس به بازارهای ملی و بین المللی کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی خادمی سه شنبه در جلسه بررسی امکان سنجی و نیازسنجی پرورش و تولید گل تزیینی شاخه در شیراز بیان کرد: هم اینک در فارس 68 گلخانه تولید و پرروش گل تزیینی شاخه ای فعالیت دارد و در مجموع 35 هکتار زمین نیز به گلخانه های کشت گل های تزیینی اختصاص یافته است.

او ضمن تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه پرورش، تولید و عرضه گل های تزیینی شاخه ای در بازارهای داخلی و خارجی، ادامه داد: بر این اساس نخستین بارانداز گل های تزیینی شاخه ای استان با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، برنامه ریزی اداره کل تعاون روستایی و عاملیت شرکت تعاونی گلخانه داران روستایی در فارس راه اندازی می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: این اقدام اشتغال محور ضمن پایان دادن به سردرگمی تولید کنندگان گل شاخه ای در بازاریابی، شرایط مساعدی برای تجمیع محصولات تولیدی گلخانه های گل شاخه ای در شیراز فراهم می کند و زمینه راهیابی این محصولات با ارزش افزوده بالا به بازارهای ملی و بین المللی را نیز فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بارانداز گل های تزیینی در فارس راه اندازی می شود

اولین بارانداز گل های تزیینی در فارس راه اندازی می شود