مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-07سياسي

کشور بیش از هر زمان دیگری به رسانه و خبرنگار متعهد و مسئول و حرفه ای نیاز دارد


رییس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و رسانه با تشریح اهمیت رسانه ها برای کشور و تبریک روز خبرنگار گفت: کشور بیش از هر زمان دیگری به رسانه و خبرنگار متعهد و مسئول و حرفه ای نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: همه اتفاقات خوب و بد و نتایج و پیامدهای آنها تا حد بسیار زیادی به رسانه و خبرنگاران وابسته است.

بنابراین اگر پیشرفت، رفاه، آرامش، عزت و سربلندی ایران عزیز و بازدارندگی رسانه ای و کنشگری فعال، دغدغه و هدف است، همه باید کمک کنند تا رسانه ها و خبرنگاران متهعد، مسئول، حرفه ای و دارای تاب آوری و توان رقابتی بالای بیشتری داشته باشیم و شرایط کاری بهتری برای آنان فراهم شود.

استاد ارتباطات رسانه و نویسنده کتاب های حوزه روزنامه نگاری با جدادانستن حساب برخی از افرادی که فقط در کسوت خبرنگار در تامین معیشت و کاسبی اقتصادی و سیاسی هستند با خبرنگاران متعهد و مردمی افزود: کار رسانه های متعهد، ارزشمند و مقدس و عبادت است و مسئولان باید با توجه به مقدس بودن کار خبرنگاران و رسانه ها، مدافع حریم و حرم رسانه باشند، آنها را محرم و دلسوز و مشاور خود بدانند و از کمک آنها برای حل مشکلات کشور بهره گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور بیش از هر زمان دیگری به رسانه و خبرنگار متعهد و مسئول و حرفه ای نیاز دارد

کشور بیش از هر زمان دیگری به رسانه و خبرنگار متعهد و مسئول و حرفه ای نیاز دارد