مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-10اجتماعي

70 هزار دانش آموز در آزمون مدارس نمونه دولتی پذیرفته شدند + زمان ثبت نام و اعتراض


مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزییات نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پرداخت و گفت: 70 هزار و 314 دانش آموز در این آزمون پذیرفته شدند.

- عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، اظهار کرد: بر اساس دستورالعملی که وزارت آموزش و پرورش در اسفند 1401 ارسال کرد، فرایند ثبت نام دانش آموزان از 15 فروردین شروع شد و با توجه به اینکه هدفمان جذب حداکثری دانش آموزان متقاضی برای برگزاری آزمون بود، دو بار این فرایند را تمدید کردیم.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ساعت 8 صبح 9 تیر به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار شد، افزود: این آزمون برای جذب دانش آموزان در 820 واحد آموزشی نمونه دولتی در سراسر کشور شامل 74 هنرستان و 746 دبیرستان نمونه دولتی برگزار شد.

  * 70 هزار و 314 نفر در آزمون مدارس نمونه دولتی پذیرفته شدند سلطانیان با تأکید بر اینکه بر اساس اساسنامه و شیوه نامه مدارس نمونه دولتی باید دانش آموزان پایه دهم را با برگزاری آزمون سراسری جذب کنیم، ادامه داد: 269 هزار و 492 نفر دانش آموز در جلسه امتحان حاضر شدند که از این تعداد بعد از برگزاری آزمون و انجام فرایند تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار دانش آموز در آزمون مدارس نمونه دولتی پذیرفته شدند + زمان ثبت نام و اعتراض

70 هزار دانش آموز در آزمون مدارس نمونه دولتی پذیرفته شدند + زمان ثبت نام و اعتراض