مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-01سياسي

استقبال ارگان سازمان سیا از اظهارات یک روحانی اصلاح طلب


به نظر شما، رسانه بدنامی همچون رادیوفردا که پای ثابت تبلیغات برای میتینگ های همجنس بازان در اروپا و آمریکا است و از هر ابزاری برای ضربه زدن به باورهای دینی مردم استفاده می کند، - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* رادیوفردا- ارگان رسانه ای سازمان جاسوسی آمریکا(سیا)- در مطلبی نوشت: مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله شماره روز دوشنبه این روزنامه از نوحه های اعتراضی در محرم امسال استقبال کرد و نوشت: نوحه های سینه زنی از نوع حماسی، امسال به دلیل شرایط سیاسی خاصی که بر جامعه حاکم است، بشدت مورد استقبال مردم در سراسر کشور قرار گرفته و فضای مجازی را تسخیر کرده است.

  بازوی رسانه ای سازمان سیا در ادامه نوشت: او خطاب به مسئولان حکومت اضافه کرد: دارالعباده ایران در حال تبدیل شدن به دارالسیاسه است.

شما نمی توانید جلوی این پدیده را بگیرید ولی اگر درست عمل کنید شاید بتوانید کاری کنید که این دارالسیاسه در عین حال دارالعباده هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ارگان سازمان سیا از اظهارات یک روحانی اصلاح طلب

استقبال ارگان سازمان سیا از اظهارات یک روحانی اصلاح طلب