مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:412023-07-25بين الملل

طالبان: گزارش های «افغانستان اینترنشنال» درباره محرم کذب و با رویکرد تخریبی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بلال کریمی» معاون سخنگوی طالبان با تأکید بر اینکه محدودیتی برای مراسم محرم در افغانستان ایجاد نشده است، - طالبان: گزارش های افغانستان اینترنشنال درباره محرم کذب و با رویکرد تخریبی است معاون سخنگوی طالبان با جعلی خواندن گزارش های افغانستان اینترنشنال درباره اعمال محدودیت بر مراسم محرم اظهار داشت این یک رسانه نیست و مأموریت جاسوسی دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  بلال کریمی معاون سخنگوی طالبان با تأکید بر اینکه محدودیتی برای مراسم محرم در افغانستان ایجاد نشده است، با رد گزارش های افغانستان اینترنشنال تصریح کرد: این یک رسانه نیست و مأموریت جاسوسی دارد .

کریمی خاطرنشان کرد: چند روز پیش هیئت حاکمه افغانستان در اطلاعیه ای اعلام کرد هموطنان اهل تشیع می توانند مانند گذشته مراسم محرم را برگزار کنند، ولی به دلایل امنیتی از رفت و آمد ها و تجمعات زیاد خودداری کنند.

وی افزود: این تصمیم در هماهنگی با علمای اهل تشیع گرفته شده است و محدودیت خاصی وجود ندارد.

معاون سخنگوی طالبان با تأکید بر لزوم تفکیک محل برگزاری مراسم محرم بین زنان و مردان گفت: البته مسائل شرعی وجود دارد که نباید بین خواهران و برادران اختلاط باشد و این ارتباطی به مراسم محرم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: گزارش های «افغانستان اینترنشنال» درباره محرم کذب و با رویکرد تخریبی است

طالبان: گزارش های «افغانستان اینترنشنال» درباره محرم کذب و با رویکرد تخریبی است