مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-15سياسي

سرپرست زندان های استان همدان : اخذ رضایت قطعی 12 پرونده قصاص در پنج ماه اول سال


با همکاری و تعامل مجموعه قضایی و پیگیری های مستمر کارکنان زندان ها و تلاش اعضای شورای حل اختلاف از ابتدای سال جاری تا کنون در استان همدان رضایت قطعی در 12 پرونده حاصل شده و بیش از 6 مورد نیز به صورت مشروط در پرونده های قصاص رضایت اولیاء دم جلب شده است.

- سرپرست زندان های استان همدان : اخذ رضایت قطعی 12 پرونده قصاص در پنج ماه اول سال با همکاری و تعامل مجموعه قضایی و پیگیری های مستمر کارکنان زندان ها و تلاش اعضای شورای حل اختلاف از ابتدای سال جاری تا کنون در استان همدان رضایت قطعی در 12 پرونده حاصل شده و بیش از 6 مورد نیز به صورت مشروط در پرونده های قصاص رضایت اولیاء دم جلب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل زندان های استان همدان؛ حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان همدان ضمن قدردانی از تلاش همکاران خود در زمینه جلب رضایت شکات به مختومه شدن 12 پرونده قصاص در 5 ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت:  در زندان ها اقدامات شایسته ای در حوزه های مختلف فرهنگی، بهداشتی، اشتغال و حمایت از خانواده ها صورت می گیرد که تحقق فرمایشات رهبری یعنی تبدیل زندان ها به آموزشگاه نیکی ها را نوید می دهد.

  حمزه بروجنی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان و مددکاران زندان ها اخذ رضایت از اولیای دم است که از تمام توان خود و ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست زندان های استان همدان : اخذ رضایت قطعی 12 پرونده قصاص در پنج ماه اول سال

سرپرست زندان های استان همدان : اخذ رضایت قطعی 12 پرونده قصاص در پنج ماه اول سال