مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-12سياسي

برخورد با تخلفات اداری باید بدون تعارف باشد


دبیر هیأت عالی نظارت بر تخلفات اداری گفت: در دولت جدید مقرر شده که برخورد با تخلفات اداری بدون تعارف و ملاحظه اتفاق بیفتد و هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری باید آرای خود را بدون مسامحه صادر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، نشست آموزشی و هم اندیشی دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی با حضور دبیر هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری، مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی و مدیران و رؤسای مراکز بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی در استان تهران، در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد.

علی دستافر دبیر هیئت عالی نظارت بر هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کشور در این نشست اظهار داشت: تأمین اجتماعی به واسطه جامعه مخاطبان بیش از 46 میلیون نفری خود، نقش مهمی در اصلاح نظام اداری و کاهش تخلفات اداری در کشور دارد و کارآمدی آن باعث افزایش کارآمدی مجموعه نظام و افزایش رضایتمندی عموم مردم می شود.

وی افزود: قانون رسیدگی به تخلفات اداری در کنار دیگر قوانین، ابزاری است که می تواند وضع سازمان ها را بهبود ببخشد تا حداکثر بهره وری در کشور اتفاق بیفتد.

از این جهت در دولت جدید مقرر شده است که برخورد با تخلفات اداری باید بدون تعارف و بدون ملاحظه اتفاق بیفتد و هیئت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلفات اداری باید بدون تعارف باشد

برخورد با تخلفات اداری باید بدون تعارف باشد