مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:262023-08-16سياسي

دو رکن مهم اربعین تولی و تبری است


دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت:در اربعین نباید هیئت سکولار و پذیرایی سکولار داشته باشیم دو رکن مهم اربعین شامل تولی و تبری است و باید ببینیم که یزید زمان ما کیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری در دوره جامع آموزشی ویژه مبلغین اربعین 1402 که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در قم برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران و قیام حسینی حقیقی کربلای زمان که قیام امام راحل و پیروزی انقلاب بود بزرگترین مقدمه ظهور است.

به تعبیر یکی از بزرگان آنکه ما بعد انقلاب اسلامی غیر از ما قبل بود؛ این پدیده بزرگترین حادثه در تاریخ زمان ما حتی پس از غیبت کبری است.

این حادثه اولین نظام اسلامی را شکل داد.

وی بیان کرد: کثرت جمعیت چندان مهم نیست بلکه باید باید ارکان اربعین را ملاک قرار دهیم امام از قرآن کریم استنباط کردند که حج بدون برائت حج نیست ولی باید بدانیم که رکن اربعین چیست؟ در اربعین نباید هیئت سکولار و پذیرایی سکولار داشته باشیم دو رکن مهم اربعین شامل تولی و تبری است منظور ما تبری و تولی در تاریخ نیست باید ببینیم که یزید زمان ما کیست؟ وی گفت: باید از تاریخ حرکت کنیم به سمت امروز و با دید تاریخی امروز را بشناسیم ولی نباید در تاریخ بدانیم امروز هدف دشمن یعنی آمریکا و اسراییل قطعاً سر نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رکن مهم اربعین تولی و تبری است

دو رکن مهم اربعین تولی و تبری است