مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-21ورزشي

هر تیمی تلاش بیشتری انجام دهد موفق خواهد شد


سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان سرشناس نتیجه بازی را رقم نمی زنند، گفت: هر تیمی که تلاش بیشتری انجام بدهد موفق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پاکو خمز عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و الشارجه با اصحاب رسانه افزود: فرصت خیلی خوبی برای ما و باشگاه است تا در مهمترین رقابت باشگاهی در آسیا قرار بگیریم چرا که این بازی یک هدیه از سوی بازیکنان فصل گذشته تیم بود تا ما با پیروزی در بازی فردا یک قدم جلوتر پیش بریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

شجاع خلیل زاده کاپیتان تیم در این نشست با بیان اینکه بازی فردا برای ما خیلی سخت خواهد بود، عنوان داشت: امیدواریم فردا بازی تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم و در این بازی ما یک سلاح مخفی داریم آن هم هواداران تیم هستند که به حمایتشان نیاز داریم.

خلیل زاده در خصوص بازی فردا مقابل تیم الشارجه اذعان داشت: بازی فردا نسبت به بازی های قبلی متفاوت خواهد بود چرا که شرایط در این بازی نیز متفاوت است تیم مهمان بازیکنان بسیار مهم و تأثیر گذاری دارد و تیم ما بازیکنان جوان دارد و نیاز به زمان برای هماهنگی ولی بازی در لیگ قهرمانان تلاش بسیاری می طلبد و ما تمرینات خیلی خوبی در طول هفته داشتیم که امیدوارم به نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر تیمی تلاش بیشتری انجام دهد موفق خواهد شد

هر تیمی تلاش بیشتری انجام دهد موفق خواهد شد