مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-31ورزشي

بازیکنانی بدون «رنکینگ جهانی» در تیم ملی تنیس روی میز


تیم ملی تنیس روی میز بازیکنانی در اختیار دارد که بعضا فاقد رنکینگ جهانی هستند، مسئله ای که رییس فدراسیون تاکید دارد نادر نیست و مثل همیشه بودجه و نرخ بالای اعزام ها در آن تاثیر گذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شرکت در رویدادهای مختلف آسیایی و جهانی و نتایج به دست آمده در آن بخش مهمی از کارنامه هر ورزشکار در دوره ورزش قهرمانی اش است که تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد؛ این رنکینگ فاکتور مهم و قابل استناد برای ارزیابی وضعیت قهرمانان است که به واسطه متغییرهایی مانند مدال المپیک یا برد در یک تورنمنت - مصوب و تاثیرگذار بر رنکینگ جهانی- جابه جا می شود.

سیدبندی که عامل مهم و تاثیرگذار برای هر ورزشکار یا تیمی در رویدادهای رسمی قاره ای و جهانی به حساب می آید نیز متاثر از همین رنکینگ جهانی است و آخرین ورژن ارائه شده از آن توسط فدراسیون جهانی مربوطه؛ به واقع خروجی تمرینات، رقابت های ورزشکاران و تیم ها و هزینه های صرف شده برای آنها در گام آخر در رده بندی جهانی نمایان می شود که متر و معیار رسمی و مستند برای ارزیابی ها به حساب می آید.

پُرواضح است که بهترین های رنکینگ جهانی، بهترین های آن رشته در کشورشان به حساب می آیند که ترکیب تیم ملی را به خود اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنانی بدون «رنکینگ جهانی» در تیم ملی تنیس روی میز

بازیکنانی بدون «رنکینگ جهانی» در تیم ملی تنیس روی میز