مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-20اقتصادي

اختلال در سامانه سماح بزودی برطرف می شود


با وجود الزامی بودن ثبت نام در سامانه سماح برای زائران اربعین، اختلال در این سامانه از روز گذشته موجب بروز مشکلاتی برای زائران شده است.

دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سامانه سماح از روز گذشته با کُندی سرعت همراه بود و از صبح امروز بسیاری از متقاضیان زیارت اربعین نسبت به قطع این سامانه گلایه داشتند.

مشکل در ثبت نام سامانه سماح در حالی است که ستاد مرکزی اربعین ثبت نام در این سامانه را برای ارائه تسهیلات و حتی سفر به عراق در ایام اربعین الزامی عنوان کرده و از همه زائران اربعین خواسته قبل از سفر با پرداخت هزینه بیمه، ثبت نام خود را قطعی کنند.

با این وجود سامانه سماح در مراحل مختلف دچار اختلال فنی است و همچنان نیز زائران نتوانسته اند در این سامانه ثبت نام کنند؛ تا جایی که تعداد افرادی که تاکنون در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، نسبت به روز گذشته چندان افزایش نداشته است.

حمیدرضا محمدی، دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین می گوید: نسخه جدید سامانه سماح امسال رونمایی شده و در دسترس زائران قرار گرفته است.

با این وجود سعی داریم مشکلات در سامانه را به سرعت و بزودی رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در سامانه سماح بزودی برطرف می شود

اختلال در سامانه سماح بزودی برطرف می شود