مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-19سياسي

پیام تسلیت سردار شریفی در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی


مسئول ایثارگران نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر سردار هور شهید علی هاشمی، نوشت: درود و رحمت خداوند بر حاجیه خانم زکیه اهوازیان که با تعلیم و ترغیب چنین حماسه سازانی اینگونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) بیمه نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مادر سردار هور شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.

متن پیام سردار شریفی به شرح ذیل است: بیت معظم شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی با اهداء سلام و تحیت؛ تاریخ این سرزمین گواه انسان های آزاده ای است که با درک مفهوم فلسفه عاشورایی همواره در مقابل ظلم، استبداد و طواغیت یغماگر، قامت خم ننموده و آتش به اختیار پرچم مقاومت و هیهات منا الذله را برافراشته و با توکل، ایمان و تعالیم اهل بیت (ع) ایستادگی راسخ نموده اند.

در این میان، کم نبودند مادران و همسران مکرم شهدایی که با تاسی و الگو گرفتن از بانوی ایثار و استقامت، حضرت زینب کبری (س) با صبوری و عزت نفس خود صحنه های بی بدیل را در پهنه ایران اسلامی خلق نمودند.

درود و رحمت خداوند بر حاجیه خانم زکیه اهوازیان که با تعلیم و ترغیب چنین حماسه سازانی اینگونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) بیمه نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سردار شریفی در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی

پیام تسلیت سردار شریفی در پی درگذشت مادر شهید علی هاشمی