مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-24اقتصادي

جزییات بیمه زوار اربعین


سال گذشته تعهدات شرکت بیمه گر برای زوار اربعین، تا شعاع 50 کیلومتر از مرز ایران و مرز عراق بود، امسال این شعاع به یکصد کیلومتر نسبت به مرز در هر دو کشور افزایش پیدا کرده است.

- علی اکبر ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد پوشش بیمه زائران اربعین و حق بیمه آنها اظهار داشت: سال گذشته حق بیمه زائران اربعین 18 هزار تومان بود که امسال در کمیته مرکزی اربعین در وزارت کشور و کمیته اعزام در سازمان حج و زیارت مذاکره شد که حق بیمه اربعین برای هر نفر 35 هزار تومان باشد، اما در عین حال تعهدات شرکت بیمه گر افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه تعهدات شرکت بیمه گر امسال در 3 بسته اعلام شد، اضافه کرد: سال گذشته اغلب مردم درخواست خرید حداقل تعهدات شرکت بیمه گر را داشتند و شرکت بیمه سامان که پوشش بیمه اربعین سال گذشته را برعهده داشت، با ضریب خسارت 180 درصدی مواجه شد .

وی اظهار داشت: امسال در کمیته های اربعین مستقر در وزارت کشور و سازمان حج و زیارت، کمیته اعزام سازمان حج و زیارت، نمایندگان بیمه مرکزی، نمایندگان سازمان حج و زیارت و ستاد بازسازی عتبات حضور داشتند و شرح خدمات شرکت بیمه گر که امسال شرکت بیمه میهن است، در قالب 3 بسته تعریف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیمه زوار اربعین

جزییات بیمه زوار اربعین