مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-22سياسي

ارسال گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو به قوه قضاییه


رییس هیات تحقیق و تفحص از پروژه های انتقال آب بین حوضه ای با اشاره به موافقت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوضه ای به قوه قضاییه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حجت الاسلام امیرقلی جعفری با اشاره به موافقت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوضه ای به قوه قضاییه، گفت: این گزارش امروز در صحن علنی قرائت شد و به تصویب رسید.

رییس هیات تحقیق و تفحص از پروژه های انتقال آب بین حوضه ای ادامه داد: تا کنون در حوزه آب و انتقال آن در کشور تحقیق و تفحص نداشتیم و موارد قبلی نیز به سرانجام نرسیدند چراکه تعارض منافع در حوزه آب در کشور بسیار بالا است.

وی افزود: در این تحقیق و تفحص 16 پروژه انتقال آب بین حوضه ای بررسی شده که عموما این طرح ها شامل پروژه های انتقال آب بین حوضه ای به فلات مرکزی است و  بخشی از مشکلات احصاء شده در حوزه های فنی، ساختاری، مالی و بخش دیگر در حوزه حکمرانی آب است.

جعفری با تاکید بر اینکه کشور در حوزه آبرسانی مشکلات بسیاری دارد، اظهار داشت: متاسفانه تفکر سازه ای بر مدیریت آب طی چند دهه وضعیت کشور را در این حوزه به اینجا کشانده است و ما اکنون تنش های آبی بسیاری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو به قوه قضاییه

ارسال گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو به قوه قضاییه