مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-03اقتصادي

راه اندازی پلیس آب در شهرستان چوار


پلیس آب در شهرستان چوار به منظور مقابله با مصرف بی رویه آب و شناسایی متخلفان، تشکیل شد.

- ابراهیم یعقوبی، فرماندار  شهرستان چوار صبح پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پلیس آب در شهرستان چوار به منظور مقابله با مصرف بی رویه و شناسایی متخلفان تشکیل شد.

  وی افزود: پلیس آب آبفا چوار با بهره گیری از نیروهای داخلی آبفا تشکیل شده که شناسایی مشترکین پر مصرف و اخطار جهت مصرف بهینه از جمله وظایف آنها به شمار می رود.

  فرماندار چوار یادآور شد: پلیس آب با هدف آگاهی بخشی و هشدار به مشترکان پرمصرف، شناسایی انشعابات غیر مجاز در شهرستان چوار تشکیل شده و با این امر می خواهیم مردم قدر آب را بدانند تا ذخایر آبی صیانت شود.

  وی ادامه داد: علاوه بر شناسایی مشترکین پر مصرف و اخطار جهت مصرف بهینه آن، شناسایی انشعابات غیرمجاز، شناسایی انشعاباتی که کنتور خراب دارند و پیگیری جهت تعویض کنتور و پیمایش انشعاباتی که قطع و وصل های نامریی دارند و تعیین زمان برای مریی کردن آن، از دیگر اقدامات این تیم خواهد بود.

  ابراهیم یعقوبی فرماندار چوار گفت: مصرف بی رویه آب در شهرستان از سوی برخی مشترکان باعث تشکیل پلیس آب شد و شناسایی مشترکان پر مصرف طبق دستورالعمل های اجرایی در دستور کار بوده و با عاملان آن برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پلیس آب در شهرستان چوار

راه اندازی پلیس آب در شهرستان چوار