مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-12حوادث

کاهش 37 درصدی پرونده های خانوادگی در بردسکن


باتوجه به تصادفات زیادی که در محورهای بردسکن به سبزوار و بردسکن به خلیل آباد به وقوع می پیوندد، تا کنون ده ها مکاتبه با مدیران مرتبط در مورد ضرورت دوبانده کردن این محورها انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن،  سرهنگ محمود مختاری در نشست خبری  که امروز باهدف گرامیداشت روز خبرنگار در محل ستاد انتظامی بردسکن  برگزار شد، اظهار کرد:  متأسفانه  سال های سال است که باتوجه به گسترش شهرها ونیز افزایش ترددها، محورهای منتهی به بردسکن اصلاً ظرفیت  لازم  این همه تردد و رفت وآمدها را ندارد.

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: تنها اولویت  بردسکن در حال  حاضر توجه به  راه های برون شهری این منطقه است که متأسفانه تا کنون علی رغم  درخواست های مکرر کاری صورت نگرفته است.

مختاری ضرورت ایمنی محورهای  این شهرستان را مورد تاکید قرارداد وگفت: علیرغم این مشکلات ، فراجا  وظیفه خود می داند درنگی نداشته ودر کلیه محورهای منتهی به بردسکن حضور فعال را داشته باشد.

فرمانده انتظامی بردسکن با اعلام اینکه نیروی انتظامی  برنامه رصد مرتب و مستمر محورها را  انجام می دهد و حضور فعال پلیس راهور  توانسته است،  نسبت به سال گذشته  با کاهش مرگ ومیر از ناحیه تصادفات را داشته باشد افزود:  سه عامل  جاده، وسیله راننده  از عوامل مهم  برای رانندگان است  و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 37 درصدی پرونده های خانوادگی در بردسکن

کاهش 37 درصدی پرونده های خانوادگی در بردسکن