مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-12پزشكي

هزینه درمان دهک های درآمدی یک تا سه رایگان شد


هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک های درآمدی یک تا سه به صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان های دولتی موافقت کرد.

- هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک های درآمدی یک تا سه به صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان های دولتی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص جز (1) بند (ف) و جز (4) بند (ل) تبصره (17) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.

بر اساس این بند از قانون بودجه امسال، سازمان بیمه سلامت ایران مکلف است نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر همچون سایر صندوق های بیمه ای اقدام کند.

در متن جز (1) بند (ف) تبصره (17) قانون بودجه آمده است: سازمان بیمه سلامت ایران مکلف است نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر همچون سایر صندوق های بیمه ای اقدام کند؛ خدمات درمانی بیماران این دو صندوق در صورت مراجعه به بخش خصوصی و مراجعه خارج از نظام ارجاع به میزان پایه بخش دولتی تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان دهک های درآمدی یک تا سه رایگان شد

هزینه درمان دهک های درآمدی یک تا سه رایگان شد