مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-30اقتصادي

2780 مشترک جدید به شبکه گاز استان زنجان متصل شدند


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با جذب 2 هزار و 788 مشترک گاز طبیعی در سه ماهه نخست امسال، مجموع مشترکان گاز در استان زنجان به 394 هزار و 884 مشترک رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 780 مشترک جدید به جمع مشترکان شرکت گاز استان زنجان اضافه شده است که با این اقدام، تعداد مشترکان گاز استان در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به 394 هزار و 884 مشترک افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه پروژه های گازرسانی در استان زنجان با جدیت در حال پیگیری و اجراست، تصریح کرد: تا کنون 7 هزار و 880 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجراشده است.

وی همچنین به تعداد انشعابات نصب شده در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی، یک هزار و 281 مورد انشعاب نصب شده است که با این احتساب کل انشعاب های نصب شده استان به 205 هزار و 310 انشعاب برسد.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه گازرسانی به روستاها و مناطق محروم، تنها یک پروژه عمرانی نیست و اجرای این طرح ها پیامدهای مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیاری دارد، اظهار کرد: گاز طبیعی به عنوان یک انرژی پاک و ارزان قیمت، زیر ساخت عمده ای در راستای صنعتی شدن بیشتر و توسعه استان به شمار می رود و از سوی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2780 مشترک جدید به شبکه گاز استان زنجان متصل شدند

2780 مشترک جدید به شبکه گاز استان زنجان متصل شدند