مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-07دانش

3 راهکار رییس دانشگاه تربیت مدرس برای حل مشکل مسکن اساتید


رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه باید به فکر معیشت اعضای هیأت علمی باشیم تا نسبت به آینده معیشتی خود امیدوار تر باشند، گفت: من در یک نامه به مقام ریاست جمهوری 3 راهکار کوتاه مدت، - فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در بحث نگه داشت نیروی انسانی و کارآمد بخش مهم تر هم وجود دارد که بحث اعضای هیأت علمی است، باید بتوانیم هم دانشجو و هم اعضای هیأت علمی را در کشور نگه داریم، که این موضوع نیازمند فکر اساسی است.

وی افزود: اول اینکه باید به فکر معیشت اعضای هیأت علمی باشیم تا نسبت به آینده معیشتی خود امیدوار تر باشند که یکی از مهم ترین دغدغه ها مسکن است و اگر مشکل مسکن اعضای هیأت علمی را رفع کنیم، می تواند در ماندگاری اعضا تاثیر گذار باشد.

دوم اینکه اعضای هیأت علمی دوست دارند در کشور در زمینه علمی  موثر باشند که باید امکانات علمی و آزمایشگاه ها را به روز کنیم تا پروژه هایی که به نفع مملکت و مرتبط با تخصص خودشان را رواج دهند و احساس موثری بودن را درک کنند.

دانشجو گفت: بحث سوم احترام به شأن و شئونات اعضای هیأت علمی است که باید در کشور مرجعیتی داشته باشد و افراد برای حل مسائل به آن ها رجوع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 راهکار رییس دانشگاه تربیت مدرس برای حل مشکل مسکن اساتید

3 راهکار رییس دانشگاه تربیت مدرس برای حل مشکل مسکن اساتید