مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:472023-08-12اقتصادي

3 دلیل مقاومت تابستانی بازار در برابر کاهش قیمت میوه


بر اساس گفته فعالان بازار تره بار، تابستان توانسته با عرضه فراوان قیمت برخی میوه ها را تا حدودی پایین بیاورد، اما بسیاری از میوه ها همچنان در برابر کاهش قیمت مقاومت جدی از خود نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، فصل تابستان داغ تا حدودی توانسته قیمت برخی میوه های تابستانه را که فصل برداشت است، را پایین بیاورد، اما بسیاری از میوه ها کماکان در برابر کاهش قیمت مقاومت جدی از خود نشان می دهند.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس قیمت محصولاتی مانند انگور، هندوانه، آلو و گوجه فرنگی در هفته جاری نسبت به هفته های گذشته کاهش محسوسی داشت، اما سایر میوه ها همچنان در سطح بالای قیمت مانده اند و خرید میوه برای خانواده های متوسط سخت شده است.

* قیمت 52 قلم میوه اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران فهرستی از قیمت 52 قلم میوه به قیمت عمده فروشی در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران را منتشر کرده که حاکی است که قیمت میوه ها حتی با آمدن فصل تابستان و فصل برداشت، به استثنای چند قلم محصول کاهش نداشته است.

بر اساس فهرست قیمتی که اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران برای شانزدهم تا بیست و دوم مرداد ماه منتشر کرده است، قیمت انواع آلبالو از 7 هزار تومان تا 50 هزار تومان به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دلیل مقاومت تابستانی بازار در برابر کاهش قیمت میوه

3 دلیل مقاومت تابستانی بازار در برابر کاهش قیمت میوه