مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-23اجتماعي

برگزاری مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان ابتدایی کشور در کردستان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر و مادر ـ پدر و پسر مرداد ماه جاری به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان  ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با موافقت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی، مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر و مادر ـ پدر و پسر یادواره شهدای دانش آموز مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص ورزش کشور شهید عجمیان، از 18 تا 28 مردادماه در سنندج برگزار می شود.

خوشگوار افزود: زمان برگزاری مسابقات دختران از 18 تا 22 خرداد و مسابقات بخش پسران از 24 تا 28 مرداد ماه است.

وی از شرکت حدود 2 هزار دانش آموز، مربی، سرپرست و داور و عوامل اجرایی در این رویداد ورزشی خبر داد و گفت: افتتاحیه این مسابقات 19 مرداد در سال آزادی سنندج برگزار خواهد شد.

خوشگوار اذعان کرد: میزبانی چنین رویدادهایی فرصت مناسبی است تا بتوان در کنار ابعاد فنی، ظرفیت های تاریخی، گردشگری و دیدنی استان به شرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان ابتدایی کشور در کردستان

برگزاری مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان ابتدایی کشور در کردستان