مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-21اجتماعي

به روزترین نسخه موبایلی «هوای اربعین» ارائه شد


رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: به روزترین نسخه نرم افزار کاربردی پیش بینی گرد و خاک و وضع هوا نقطه ای مسیرهای پیاده روی همایش عظیم اربعین حسینی در دسترس عموم قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، مهدی رهنما رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اظهار کرد: نرم افزار کاربردی موبایلی هوای اربعین در راستای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین حسینی(ع) سال گذشته برای اولین بار در کشور طراحی و تولید و با استقبال پر شور زوار ایرانی حرم های امامان معصوم(ع) در کشور عراق مواجه شد.

وی ادامه داد: این استقبال باعث شد امسال هم با افزودن مواردی جدید و بروزرسانی آن، شاهد بهره مندی و اطلاع رسانی زائران گرامی از آخرین تغییرات شرایط آب و هوایی در این مراسم جهانی و باشکوه باشیم.

رهنما ادامه داد: از ویژگی های این نرم افزار کاربردی می توان به ارائه تمامی پیش بینی های نقطه ای گرد و خاک و وضع هوا برای سه روز آینده، مقدار عددی آن بر اساس ذرات معلق در هوا و شدت آن بر اساس دسته بندی شش گانه(سالم و خوب، متوسط، ناسالم برای گروه های حساس، ناسالم، بسیار ناسالم و خطرناک) که به ترتیب با رنگ های سبز، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش و سیاه قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزترین نسخه موبایلی «هوای اربعین» ارائه شد

به روزترین نسخه موبایلی «هوای اربعین» ارائه شد