مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-21سياسي

رییسی: مسجد محل کادرسازی و ساختن انسان های معتقد است


سید ابراهیم رییسی رییس جمهور خاطرنشان کرد: مسجد به عنوان خانه خدا بر روی زمین علاوه بر آنکه جایگاه عبادت و بندگی خداست، کارکردهای اجتماعی و اقتصادی و سیاسی موثری نیز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با بیان اینکه مساجد و هیئات، مرکز امیدآفرینی و پشتوانه ای بسیار مهم برای جامعه هستند، اظهار داشت: افراد اهل مسجد افرادی هستند که آمادگی خطر کردن، مقاومت، ایستادگی برای اجرای عدالت، مبارزه با فساد و ظلم دارند و این پشتوانه عظیمی برای کشور است.

هیئات و مساجد پشتواند امنیت ملی کشور هستند.

سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز دوشنبه در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد که در محل مسجد مقدس جمکران برگزار شد، این گردهمایی را مراسمی نورانی توصیف و تصریح کرد: معتقدین به مهدویت در عمل و رفتار در جهت گسترش بایدها و معروف ها و نهی از زشتی ها و پلشتی ها و از بین بردن ظلم ها، فسادها و ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی در جامعه بشری قدم بر می دارند.

رییس جمهور با بیان اینکه هر قدمی که معتقدین به مهدویت برمی دارند، گامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم است، افزود: اعتقاد ما به مهدی (عج)، برخلاف اعتقادی که برخی ادیان و مذاهب دارند، باور به امام زنده و حاضر است که تمام عوالم هستی تحت نظارت اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مسجد محل کادرسازی و ساختن انسان های معتقد است

رییسی: مسجد محل کادرسازی و ساختن انسان های معتقد است