مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-05ورزشي

اردوی مشترک تیم های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه برگزار می شود


رییس فدراسیون تنیس از تدارک برگزاری اردوی مشترک تیم های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه در مهرماه به میزبانی جزیره کیش خبرداد و گفت: این اردو به منظور حضور قدرتمند در مسابقات فدکاپ بحرین برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون تنیس از تدارک برگزاری اردوی مشترک تیم های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه در مهرماه به میزبانی جزیره کیش خبرداد و گفت: این اردو به منظور حضور قدرتمند در مسابقات فدکاپ بحرین برگزار خواهد شد.

داود عزیزی، امروز (14 مرداد) در مجمع انتخاباتی ریاست هیات تنیس استان کرمانشاه، بااشاره به قهرمانی تیم ملی تنیس کشورمان در مسابقات دیویس کاپ 2023، اظهارکرد: با این قهرمانی تیم ملی ایران توانست به گروه دوم جهانی تنیس راه پیدا کند، موضوعی که تاکنون اتفاق نیفتاده بود.

وی افزود: فدراسیون جهانی از عملکرد تیم ملی ایران در این رقابت ها تمجید کرد و آن را تیم تاریخ ساز این دوره از رقابت ها خواند.

رییس فدراسیون تنیس با تاکید براینکه باشگاه های ورزشی تنیس کشور در این موفقیت نقش مهمی داشته اند، افزود: سال گذشته تیم ملی کشورمان در این مسابقات به اکثر تیم ها باخته بود، اما امسال همه را بردیم و حتی عربستان هم که یک مربی بسیار گرانقیمت داشت، در مقابل تیم ما کم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی مشترک تیم های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه برگزار می شود

اردوی مشترک تیم های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه برگزار می شود