مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-31سياسي

متفکرآزاد: مهم ترین محصول جهاددانشگاهی تقویت روحیه «توانستن» در کشور است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهم ترین محصول جهاد دانشگاهی علاوه بر دستیابی به تکنولوژی های مختلف، تقویت روحیه توانستن در کشور است.

- جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان متفکرآزاد: مهم ترین محصول جهاددانشگاهی تقویت روحیه توانستن در کشور است ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهم ترین محصول جهاد دانشگاهی علاوه بر دستیابی به تکنولوژی های مختلف، تقویت روحیه "توانستن" در کشور است.

روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی توانست با عبور از بروکراسی های زائد، روحیه جهادی تحصیل کرده های کشور را به محصول تبدیل کند و یک خروجی مناسب در اختیار کشور قرار دهد.

وی افزود: از هنرهای انقلاب اسلامی و امام راحل تأسیس نهادهای انقلابی برای پیشبرد اهداف کشور و نظام مردم بوده که جهاد دانشگاهی از آن نهادهای انقلابی است که در حوزه ی علم و حرکت های جهادی، برای پیشرفت کشور موثر بوده است.

متفکر آزاد با بیان اینکه فعالیت های چشمگیر علمی در حوزه ی خط مقدم در کشور با جهاد دانشگاهی شروع شده، ادامه داد: مرحوم کاظمی آشتیانی در موسسه رویان این احساس را ایجاد کرد که فعالیت های علمی دنیا در خط مقدم در ایران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکرآزاد: مهم ترین محصول جهاددانشگاهی تقویت روحیه «توانستن» در کشور است

متفکرآزاد: مهم ترین محصول جهاددانشگاهی تقویت روحیه «توانستن» در کشور است