مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-09اقتصادي

15 تقاطع غیرهمسطح و پل در محورهای استان مرکزی در حال احداث است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در حال حاضر 15 تقاطع غیرهمسطح و پل در سطح محورهای استان در حال احداث است و مجموع اعتبارات جذب شده برای اجرای این طرح ها در یکسال اخیر برابر با 220 میلیارد تومان بوده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در حال حاضر 15 تقاطع غیرهمسطح و پل در سطح محورهای استان در حال احداث است و مجموع اعتبارات جذب شده برای اجرای این طرح ها در یکسال اخیر برابر با 220 میلیارد تومان بوده است.

مهرداد جهانی در حاشیه برگزاری تور رسانه ای به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اجرای درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت از 4 جبهه کارگاهی شامل دو کارگاه لکه گیری آسفالت، یک کارگاه اجرای روکش آسفالت و یک گارگاه اجرای درزگیری ترک های سطحی آسفالت و سه قرارداد مجزا با اعتبار 220 میلیارد تومان در دست اقدام است و کارگاه لکه گیری دیگری نیز زودی در این محور فعال خواهد شد.

وی افزود: در حوزه آسفالت محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون 218 کیلومتر انواع روکش آسفالت گرم، روکش آسفالت حفاظتی، روکش آسفالت سطحی و 233 هزار متر مربع لکه گیری هندسی آسفالت و 200 هزار متر درزگیری ترک های سطحی آسفالت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تقاطع غیرهمسطح و پل در محورهای استان مرکزی در حال احداث است

15 تقاطع غیرهمسطح و پل در محورهای استان مرکزی در حال احداث است