موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-14اقتصادي

معامله مارجین چیست و چگونه می توان از آن سود کسب کرد؟


نیز کسب سود کنند.

برای اولین بار در ایران، این قابلیت استثنایی توسط صرافی ارز دیجیتال تبدیل به معامله گران ایرانی عرضه شده است و کاربران این صرافی می توانند معاملات مارجین خود را آغاز کنند.

اما معامله مارجین چگونه کار می کند؟ چه فواید و زیان هایی دارد؟ چگونه می توان از آن سود کسب کرد؟ در ادامه به این موارد می پردازیم.

معامله مارجین چیست؟ معامله مارجین در ارزهای دیجیتال شامل استقراض وجوه برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال است که اساساً از بدهی برای افزایش قدرت معاملاتی استفاده می کند.

این معاملات به اسم معامله تعهدی در صرافی تبدیل در دسترس قرار گرفته اند.

سرمایه اولیه معامله گر که به عنوان حاشیه شناخته می شود، به عنوان وثیقه برای وجوه قرض شده عمل می کند.

مقدار وام گرفته شده و سرمایه خود معامله گر باهم کل قدرت خرید را تعیین می کند.

  اهرم چگونه فرصت های معاملاتی را افزایش می دهد؟ اهرم، ضریب اعمال شده به مارجین معامله گر است و میزان پوزیشنی که می تواند بگیرد را تعیین می کند.

مثلاً، معامله گران در تبدیل می توانند از اهرم 3 در معامله مارجین خود استفاده کنند؛ یعنی پوزیشنی سه برابر بیشتر از سرمایه اولیه خود را در اختیار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله مارجین چیست و چگونه می توان از آن سود کسب کرد؟

معامله مارجین چیست و چگونه می توان از آن سود کسب کرد؟