مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-17سياسي

دانشجویان طرح حامیم حلقه های میانی بین حاکمیت و مردم می شوند


عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: در طرح حامیم، بناست طیفی از فعالان فرهنگی دانشجویی منتخب به عنوان حلقه های میانی بین حاکمیت و مردم فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سعید کاظمی امشب در کارگاه همرزمان حسین(ع) در دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اظهار کرد: دوره حامیم مخفف حلقه های میانی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری برای دانشجویان منتخب و فعال فرهنگی دانشگاه ها برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره بناست طیفی از فعالان فرهنگی به عنوان حلقه های میانی بین حاکمیت و مردم فعالیت کنند افزود: رویکرد دوره، توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی برای نشاط بخشیدن به فضای فرهنگی دانشگاه ها و افزایش توانمندی تحلیلی و دانشی دانشجویان است.

عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: در این طرح کارگاه ها و عناوین درسی و نشست های گفت وگومحور برگزار می شود که منجر به گپ وگفت و بحث پیرامون مسائل مختلف می شود.

وی در ادامه به کارگاه همرزمان امام حسین(ع) گریزی زد و گفت: این عنوان، تاریخ تحلیلی صدر اسلام برای آشنایی دانشجویان با خط سیر فکری ائمه اطهار(ع) به ویژه دوره چهارم امامت است که دانشجویان با روش اهل بیت(ع) در مواجهه با مسائل و اتفاقات دوران آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان طرح حامیم حلقه های میانی بین حاکمیت و مردم می شوند

دانشجویان طرح حامیم حلقه های میانی بین حاکمیت و مردم می شوند